Avgörandets timme är slagen

Äntligen allvar. Champions sjätte och sista omgång bjuder på några underbart spännande, helt avgörande möten. Och tre av dem med stora engelsk elefanter som kanske får dansa på en mindre scen efter jul, eller inte alls. Låt oss hoppas. Redan i kväll slåss Man United för pengar och ära borta mot Wolfburg. Tror det är oavgjort i halvtid (2.10 x pengarna på Bet 365). Både lagen är beroende av PSV-CSKA och ifall den matchen inte avgörs tidigt så tror jag de båda lagen släpper lite på gasen i första halvlek.

Jag har också pengar på seger för PSG (1.60) och Barça (2.00).

Jag ska bli spännande vad Arsenal kan göra i Aten men framförallt om Chelsea vinner mot mitt nya favolag Porto. Säg så här: går inte Chelsea vidare åker Mou på torsdag!  Wenger sitter säkrare, säkrare än han borde tycker jag som menar att Arsenal grovt underpresterat hittills denna säsong.

MFF? Jag tror Madrid vinner första halvlek 4-0 och sedan blir det 1-1 i andra. Kan man spela på det?

 

 

About this entry