Fröjdas inför allsvenska storhelgen+grymt odds

Ibland faller alla pusselbitarna på plats. Jag är i Sverige, jag har inte andra åtaganden sent på eftermiddagarna men en fungerande uppkoppling: jag kommer kunna se allsvensk fotboll på CLess.

 

Det är nästan så man vill direktrapportera av pur glädje. Men på allvar. Jag ser fram emot det här.  Sedan håller kanske upphetsningen inte i sig mer än en vecka, eller en halvlek men jag längtar verkligen efter allsvensk fotboll!

 

Kanske är det helgen så allt vänder – Hammarby borde ha goda chanser att vinna i Gävle. Tror AIK och Häcken avancerar i tabellen. Tror till och med att Djurgården har en hyfsad chans i Kalmar.

 

Och 2.25 för fler än 3.5 mål på Hisingen känns klart spelbart nu när HIF har ännu fler skador. MFF borde vinna men jag litar inte på Kuhn och Olof Perssons coachning. Och förhoppningsvis är jag på Österlen och tränar med min nya klubb på måndagskvällen men jag borde kunna se MFF i efterhand.

 

Häcken som vinnare och över 3,5 mål gav 3.38 i odds men gick inte att spela. Hos Unibet. Tycker det är en grym kombination ( Häcken öser in mål hemma och vann lätt 2-o förra helgen). Detta, gärna tillsammans med AIK. vilket då borde ge drygt fyra gånger insatsen.  Finns det något bolag där man kan spela vinnare och mål på samma spel?

About this entry