Obesvarad beundran

Kollar min nya favo Sofia Paldanius blogg. Inget har hänt de senaste två veckorna, eller så har något väldigt allvarligt hänt. Inget är så ödsligt, så ickelevande som en icke uppdaterad personblogg . Lägger märke till att Sofia ”om mig” inte nämner relationer, barn e t c och då måste det väl betyda att mammarollen över huvudtaget inte påverkar henne som kanotist, som bloggare? Eftersom Sofia har en akademisk examen i medie- och kommunikationsvetenskap tycker jag detta, ovanstående, känns konstigt.

Varför en blogg om man inte skriver, varför ha kontakt om man inget vill berätta? Varför har bloggen underrubriken: ” Följ med i min vardag på vägen mot Rio 2016”. Två veckor utan vardag – hur lever du egentligen Sofia?

Kom igen nu, berätta för dina fans vad som händer, vad du upplever, känner och gör! Berätta om drömmar, om Vardag och träningen, om barnet, om glädjen men framförallt, berätta!

Om mig


About this entry